HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Kanadensisk sångerska
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jerry_E
Member

334 Posts

Posted - 2007/08/08 :  17:49:26  Show Profile Send Jerry_E a Private Message
Connie Kaldor. Hört namnet förrut? Inte? Kunde nästan tänka mig det. Hittade damen på en av ALR- Jordan:s skivor. Av en ren tillfällighet fick jag upp öronen för denna sångerska. Lyssnade ett antal gånger på henne på denna skiva. (ALR:s skiva nr.2) Fann ingenting i Sverige, men efter lite sökande hittade jag henne bland annat på Amazon. Svårt att sätta någon stämpel på musiken, men gillar den starkt. Allt-stämma? Kan inte sådana här saker, det blir upp till andra att avgöra. Hur som helst, när det är som bäst, till exempel i If I was to tell you, kryper hon under huden på mig. Upptäckte att förutom det vanliga priset kunde man även handla begagnat och NYTT, allt till ett mycket trevligare pris. Köpte en ny skiva för priset av knappa fyra dollar! Dock frakten gick på mer än sex. Allt som allt i svenska pengar 71:- Beställde skivan i onsdags förra veckan, hade den i brevlådan måndag! Jerry

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2007/08/08 :  18:06:45  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Många duktiga kanadensiskor nuförtiden.
Joni Mitchell, Sarah McLachlan, Alanis Morisette m.fl, m.fl
Och nu denna dam då.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000