Jag ska villigt erkänna att det var några år sen jag kikade här...
Nu är det så att vi ska flytta så jag funderar på att försöka sälja av lite grejer. Jag tänkte direkt att eftersom det är (läs var) hyfsade grejer jag har/hade så borde detta vara stället att annonsera på. Efter en snabb titt här i forumet känner jag mej hopplöst ute!
Min fråga är, om det ens är lönt att jag sätter in annons här eller om grejerna passar bättre på blocket. Några av grejerna är: Mitsubishi LT-5V (nostalgiskivspelare? rem behövs bytas) Mirage 1090i (Högtalare, ej använda på 2-3 år) Deonon 1000 (Förförstärkare liggande på vinden) Yamaha K-540 (kasettdäck, typ antik)
Har grejerna något som helst värde idag?
Eller kan någon tipsa om ett antikforum för fd hifigrejer?
Tycker inte att grejer ska sätta in på olika ställen efter vad det kan vara värt, fler ställen = fler som ser grejerna. Men generelt så är det blocket.se som man ser de bästa fynden på.
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Ok, tack för åsikterna. Jag ska fundera på det. Jag kände mej bara tveksam till att annonsera här då jag tycker kvaliten på grejerna här överlag har stigit markant. ;) Nu ska man bara få tummen ur och plita ihop en annons...
Annonser här kostar ju inget, till skillnad från blocket. Å andra sidan, på blocket kan man hitta köpare som är beredda att betala lite mer för sakerna om man har tålamod att vänta lite.