Är det bara jag som tycker att WMediaplayern har en shysst psykedelisk skärm när man spelar musik ? det skulle man ha på väggen med en projektor när man spelar sina plattor ! men det funkar väl bara när man spelar från datorn
Har en oljeprojektor som är härligt psykedelisk, Austin Powers typ men den väsnas och har lite uppvärmningstid. Någon som har en enkel/rolig lösning ? gammal projektor finns...
Hmm det enda jag kan komma på som är liknande din ide är när jag och polaren fick tag på lite streckkodslasrar från butik Dessa slacktade vi och byggde om lite med hjälp av diverse grejor och det slutade med att vi hade fixat oss ett slags osciloscop som man körde in musik i å riktade lasern mot väggen så fick man en riktigt fet sån där sinuskurva till musiken och jag kan säga att jäklar vad det fladdrade när man spelade infected mushroom med skiten oj oj oj säger jag bara
Hoppas att det funkar och inte är ett virus Om det nu funkar koplar du in line-in till datorn från stereon och följer anvisningarna så borde du kunna få visualisering från det som kommer in på line-in.