"Vi bjuder in till en riktig hifimässa den 13-14 oktober. Vi kommer att finnas både på plan 1 och 2 i Umeå Folkets hus. Där kommer vi att visa upp ett sortiment av highend-produkter som aldrig tidigare skådats i norrland. Kom och provlyssna till produkter från
Med butiksmässa menar jag att endast märken som en viss butik för kommer att vara representerade. Mässan är alltså inte till för att höja det generella hifi-intresset?
Brumel kommer dit men forst maste han hitta ett flyg som passar. Missade forra arets begivenhet. Minnesgoda forummedlemmar minns en massa i borjan av 90-talet troligtvis med Radiocentralen med pa ett horn. Ocksa den pa Idun. Om hifiintresset kan framjas nagonstans sa tror jag att centrum av en studenstad ar ett bra val.
Jag tror att jag ska fara dit efterssom att det hör till hemmaplan. Får hoppas att det blir bättre än förra gången dom hade demo inne i folketshus. Samt att musiken blir lite bättre. Det finns inga rabatter eller nåt?
quote:ag tror att jag ska fara dit efterssom att det hör till hemmaplan. Får hoppas att det blir bättre än förra gången dom hade demo inne i folketshus. Samt att musiken blir lite bättre. Det finns inga rabatter eller nåt?
Det kommer att lämnas 10% i rabatt på produkter som beställs och 15-20% på demo produkterna som visas på mässan.
Du får ta med din egen musik, bara att höra om dom kan spela det. Alla har vi så olika smak. Så det skulle bara vara skoj!