Jag har hittat www.fotosidan.se som är en oändlig inspirationskälla för fotografer. Det finns massor av duktiga i det här landet och man blir grymt imponerad av det som produceras i stugorna. Hittills har jag köpt 3 bilder som jag tänker sätta upp hemma.
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Jag har gått med där för ett tag sedan. Beroendeframkallande för en nybörjare som jag. MickeY: Vad menar du med köpt bilder? Finns det någon funktion eller har du frågat personerna direkt och sen köpt?
Det var otroligt fina bilder du hade på sidan Dan.. Hyr mycket kostar en tavla/foto? Frågan struken med hänsyn till övrig moderering. bluemindboy har ej begått något fel. /ztenlund
Tack. Ja, det funkar bra, fler och fler inredare som får upp ögonen för mina saker. Skitkul.
Materialet håller hög kvalitet. Det är riktig konstduk som håller internationell galleri status och spänns på svensktillverkade kilramar. Trycktekniken är den bästa som finns just nu. Storleken är 70x100cm och de kostar 2195,- styck inklusive frakt hem.