Jag tänker fortsätta att testa nya slutsteg och behöver sälja mitt nuvarande referensteg för att ha råd att testa annat. Därför säljer jag mitt Audio Synthesis Desire slutsteg på 175W i 8 ohm.
Mitt är en specialversion med Black Gate kondensatorer i nätdelen från fabrik som du kan se på de här bilderna:
Det är i absolut bästa skick och jag har originalkartong och manual kvar så jag kan skicka den vart du än bor.
Det går att justera ingåmgskänsligheten så att olika förstärkning uppnås och det är speciellt användabart för Er som använder passiva försteg eller kör direkt från CD till slutsteg.
Nypriset var ganska högt eftersom Black Gate kondingar är dyra i den här storleken och priset låg på c:a35.000:- beroende på hur man räknar valutakursen.
Jag begär 15.000:- och kommer inte pruta en krona eftersom det är mycket lågt för den kvalitet steget har.
PM eller mail går bra att nå mig med om du har frågor eller vill komma och lyssna. zapzolute@yahoo.se
Micke
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.