Någon gång efter nyår ska jag och tjejen till China-Teatern för att se på Musikalen Jeckyll & Hyde.
Frågan är, var är lämpligast att parkera? Lite handikappad som jag är så innebär gång-avstånd max 100m. Alternativet är att parkera längre ifrån där det är billigt, och sedan ta en taxi fram till entrén. Men var parkerar man då?
Är det någon som vet om ett Handikapparkeringstillstånd utfärdat av Kumla Kommun gäller i Stockholm?
Nära finns inga lagliga parkeringsmöjligheter men det finns gott om p-hus i närheten. Kostar men funkar.
Fråga Stockholms stad om de kan utfäda ett tillfälligt tillstånd.
Micke
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Jag har ju inte fått något tillstånd än. Var på väg att söka ett på grund av min trasiga höftled, men nu har jag fått veta att jag står på kö till operation. Kumla kommun utfärdar inga parkeringstillstånd för "tillfälliga" handikapp.