någon som har handlat där den sista tiden? Hur har det gått? leveranstid? Har själv lagt en beställning för snart 3veckor sedan men än är inget skickat.. började bli lite osäker så jag skickade mail för några dagar sen men inget svar.. Prövade att ringa de tre nummren på deras sida (uk,usa,fra) men inget svar.. så nu börjar det kännas lite olustigt..
tittade runt lite på svenska forum innan jag beställde och det jag såg då verkade ju okej. Men nu har jag tittat runt lite internationellt o det verkar ju inte så bra.. jag blir så trött. nåja min orderstatus gick från accepted till processing efter några dagar så förhoppningsvis händer det något. men ett varningens finger till alla som funderar på att beställa..
fortfarande ingenting... mina kablar från ny-sound o mitt spiderrack från china-highend-hifi inte heller några problem.. svarar ju inte i telefon så kan ju inte tjata heller.. det lutar åt att blåser mej på pengarna känns det som.. nåja på onsdag bär det av till götet för hämtning av en "ny" cd-spelare. 777es...
Please note. From Feb. 1st to Feb. 14th, 2008, if you need the product in a timely manner, DO NOT place an order. If you place an order during this period, please give us at least three weeks to deliever. Thank you.
Är i kontakt med kina i jobbet och kan bara bekräfta att de inledde sitt tvåveckors firande förra fredagen så du lär inte höra något från dem förens tidigast nästa vecka. /Patrik