Sitter här och planerar min första kortslutning. Har aldrig gjort detta innan (alltså nätkabel eller annan moddning) men det skall väl lösa sig.
Jag har ca. 2 meter Supra Lorad 2.5 liggande och tänkte smälla på en liten koppling på den, alltså en sån här (alltså bara den delen som skall sitta i apparaten):
Sedan skall jag montera en nätbrunn i apparaten nämligen en sån här:
Nu till problemet! Jag kan inte hitta dessa grejor till försäljning i Sverige. Jag har letat överallt (känns det som i alla fall). Man kan ju klart beställa från Tyskland (där jag hittat grejorna) men frakten blir ju glyttigt hög.....
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
quote:DU ska inte ta och montera i en sån här när du ändå är igång ?
Har funderat på det men vet inte om det är värt mödan? Den skall ju "bara" sitta i en tuner.....
quote:Kjell & Co har också mycket skoj...
Tyckte att jag titta igenom hela Kjell och inte hittat ett skit men tydligen inte! Det är ju precis vad jag letat efter. Blir att åka till Kjell och titta på bägge varianterna i eftermiddag.....
Tack för hjälpen.........
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"