Är det nån som vet vad de kallas eller ännu bättre, artikelnummer på elfa? Det är alltså den skruven som man fäster jordkabeln från vinylspelaren i riaasteget med jag är ute efter.
Är inte riktigt säker på om du är ute efter något i stil med dessa: Artikelnr 40-734-58 Jordterminal för gaffel Artikelnr 40-700-09 Polskruv för massivt 2 mm-stift
quote:det var ju typiskt. Det verkar som att jag inte kan få upp de produkter jag söker på. Jag ser träffarna men det är allt. Det låter ju som det dock.
Det verkar ju mycket märkligt. Du får med andra ord inte upp artikeln på ELFA's hemsida?
jag får upp träffarna om jag använder deras sökfunktion men när jag klickar på dem så får jag inte upp nån produktbeskrivning eller liknande. Ruskigt irriterande...
Men det verkar ju vara det jag är ute efter. Tackar.
Ok. Jag klistrar in produkt beskrivningen fån ELFAS sida:
Jordterminal för gaffel
Fabr Deltron, typ T51 Oisolerad polskruv lämplig för jordanslutning. Passar för gaffelkabelsko med öppning 5 mm. Även ringformad kabelsko kan användas.
Märkspänning: 60 V= Märkström: 30 A Temp område: #8722;25 till +80 °C Ansl terminal: Gängad tapp 4,7 mm, med två muttrar Panelhål: 4,7 mm Längd totalt: 38 mm