|
markku
Vänta, jag har en mätning på det här...

934 Posts |
Posted - 2002/12/16 : 21:20:01
|
Om jag inte missminns totalt, så är det väl CDNow, som har lite omständigt sätt att registrera som ny kund: man måste faxa kopi av kreditkortets fram- och baksida etc.
Hur som helst, man burde ha i tankarna vissa unika säregenher dom olika onlineshopper erbjuder: hos Toer Records kan man välja, viken version av skivan man skall ha (USA/UK/Japan), hos flera kandra kan man lyssna på låtar, allt från 30sekunder till hela skivan (om det nu finns bara en låt på den då).
Jag undrar om det är flera här, som verkligen har praktiserad skivbeställningar globalt. Min lista av butiker ser ut så här:
Amazon.de Tyskland A-Musik Tyskland Anomalous Records USA Artware Tyskland CD Connection USA CDNow USA CheapThrills Kanada Cyber CD Tyskland Demos Records Italien Diffusion i Media Canada ForgedExposure USA FrontStage Belgie HushHush USA Isolation Tank USA Manifold Records USA Mego Österrike Music People Tyskland OddSize Frankrike Project USA RecRecRecords Sveits Red Trumpet USA Relapse USA RER Megacorp England RRRRecords USA Staalplaat Nederland These Records England Touch England Tower Records USA Ultima Thule England Verge Music Canada Vivante England Wayside Music USA
|
 |
|