denna annons är INTE längre aktuell, eftersom min önskan inte respekterades. Hej avyttrar lite enheter som inte används (batteridriven Ortofon MCA-10 MC förstärkare) /såld (Ny Denon AU-300LC Step-up trafo för MC PickUp) /Såld (Linn PickUp med nål K5)såld Shure PickUp M97 ED Shure PickUp V15 IV Ny originalnål Shure V15 III E (högtalare Magnepan MG 2A) sålda Yamaha CDX410 enklare Cd Yamaha A520 förstärkare MM+MC ingång samt delbart för-och slutsteg NAD 4020 A analog tuner Nad 6040 kasettedeck Alpine AL 55 kasettedeck (Linn Basic Vinylspelare med Shure V15 IV PickUp i Akitoarm) såld ReVox B-791 vinylspelare med tangentialarm och Shure TracerTXR PickUp seriösa bud mottages tacksamt bilder på dessa enheter finns vid intresse vissa enheter kan skickas, andra bör hämtas (kan möta upp runt ca: 10 mils radie)
Jag är intresserad av NAD-tunern (om den fungerar som den skall, min nuvarande har ett trasigt teckenfönster) och någon av pickuperna (fick just en vinylsvarv utan pickup och nål). 500:- för det?