Sons & Daughters är ett indieband från Skottland som nyligen släppt skivan "This Gift". Mycket bra är den! Troligen denna han menade, UNKLE vet jag däremot inte vad det är för något.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Angående UNKLE: War stories. Snyggaste cd:n (box) jag har eller iallafall en av dem. Många coola foton. Ian Astbury från The Cult sjunger på ett par låtar. Väldigt varierande album. Men som sagt de släppte en box som är grymt snygg. Vad ville jag då ha sagt med det här........vet inte men om ni funderar på att köpa så lägg till några kronor och köp boxen. (om den finns vill säga). /Stefan
ps får väl kolla upp det andra bandet då
Nöjd tills man vet bättre! ........och just nu BlutEngel i cd:n och Hocico och Soulfly