som jag skrivit i en tidigare topic så gick mina kontakter sönder i frakten på mina högtalare.
Nu visar det sig när jag kikar närmare att tuben som sitter i basporten saknas. När jag lyser med ficklampa så verkar det som att den ligger inne i högtalaren. Antar att jag kommer åt den om jag lossar på basen?
Men är de limmade eller bara dit tryckta? Den går ju i framdelen på högtalaren.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Den låg lös inne i lådan. Skall limma i falsen och sen får min sambo med sina små fingrar dra upp den.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Du betalade 35,000 kr !!! då borde du kräva perfekt skick på högtalarna !!! du har ju garanti ! varför ska du försöka laga den ? enligt din beskrivning behöver du din käras små händer... Helt onödigt Reklamera och få ett nytt PERFEKT par... 35,000 kr !!!
quote:Du betalade 35,000 kr !!! då borde du kräva perfekt skick på högtalarna !!! du har ju garanti ! varför ska du försöka laga den ? enligt din beskrivning behöver din käras små händer... Helt onödigt Reklamera och få ett nytt PERFEKT par... 35,000 kr !!!
Vad är det som säger att han inte köpt dem begagnade? Eller sitter du inne med mer information?
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Det var inte nya och har absolut inga som helst problem med säljaren så att vi för en öppen dialog. Men om jag kan lösa detta på ett smidigt sett så är jag nöjd.