äljer min Benz Micro Ruby 2, då jag gått över till en Lyra som passar min tonarm bättre. Pickupen är spelad med i drygt 150h och är i kanonskick! (ses på bild). Pickupen levereras i originalask tillsammans med mätprotokoll och specifikationer. Till skillnad från angiven output på 0.30mV så är den verkliga outputen 0.36mV precis som Ruby 3.
Nypris för denna var drygt 17000kr, jag vill ha 6200kr inkl frakt.
Vid övriga frågor går det bra att ringa eller skicka ett pm.
070-2602743
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Ingen här på hififorum som är sugen på en grym benz i riktigt bra skick?