HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Förstärkare Integrerad/för-slutsteg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

manticore_mantra
Starting Member

37 Posts

Posted - 2008/06/09 :  23:27:03  Show Profile Send manticore_mantra a Private Message
Hej

Är intresserad av att köpa en förstärkare integrerad alt. för- och slutsteg
Har tidigare haft bla Primare, är ute efter något nytt kul. Allergisk mot hitech med tusen knappar och reglage. Letar efter välljud, gör inget om det är gammalt bara det har kvallitet. Kommer spela vinyl så riia måste jag ha antingen sep eller inbygggt. 2 kanals eller flerkanals, kom med förslag. Maxpris ej bestämmt men hade nog tänkt hålla mig under 10tkr men öppen för förslag. Favorit märken är: Densen, Primare, Copland, Thorens, Roksan, Rega, mm. Rör är också intressant. Vet att vi pratar andra pengar än jag tänkt mig med dom märkena men som sagt det är inte hugget i sten bara ett riktmärke. Även CD spelare alt DVD spelare är intressant. Det jag skall driva är ett par gammla stativare QLN signature som förvisso är ganska små men trögdrivna...
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000