Hejsan nu börjar det tyvärr bli fullt på rummet och dessa behöver säljas. Som rubriken lyder len arts konstruktion med tangbands 8 tums basar. Dessa är dock byggda på höjd och djup och är grå lackade. Byggda som ett bombskydd. Väldigt snygga och otroligt välljudande. I mitt rum på ca 10m2 spelar dom ner till 24hz utan problem och klarar av att ruska om rejält. Dock kräver dom sin drivning och låter klart bäst med lite kräm bakom.
Pris? Ja bud är enklast bara och pma ett bud. Skickar dom allra helst inte då dom väger runt 35kg st dessa lådor om jag inte missminner mig. Bilder kan fixas om det önskas
Ingen som är sugen? Bara att slunga iväg ett bud. Behöver bli av med dom ganska snarast. Kan även köra ut dom om det behövs, dock inga längre sträckor. Annars får det bli mot bensinpeng Kan även mötas halva vägen eller så
Dwain, lägg upp en bild, så ökar intresset Mvh /Pix
"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.