HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Audio Concept på Arkenmässan
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/08/19 :  10:16:15  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message





Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2008/08/20 :  07:08:40  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Robert,
jag känner inte igen skivspelaren du har bild på, vilken är det?

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/08/20 :  20:18:22  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Pac,

... inte så lätt för dig att veta - helt ny produkt....

Pierre Lurne har gjort en fantastisk skapelse i helt nya Belladonna - samt tonarmen Septum. Redan kultstatus! Vi representerar den i Skandinavien och premiärvisar under Arkenmässan. Tillsammans med Soundsmith Straingauge...... :-)





Mvh Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2008/08/20 :  20:42:54  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Jag anade nästan att det var Belladonna. Anfadern, Audiomeca J4, ruvar stolt högst upp i mitt rack.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/08/20 :  21:11:35  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Pac,

där ser man - det är lite ordning på dig då... :-)

Ser framemot att visa dig senaste inkarnationen. Lurne har tagit helt nya grepp med denna spelaren.


Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2008/08/20 :  22:10:44  Show Profile Send govinda a Private Message

Jag måste bara få säga att det här är något av det finaste jag sett i vinylväg! Så många års kunskap och samtidigt så stilren!

Ska bli trevligt att få uppleva den på Mässan.

Men vänta nu! Jag har också en Audiomeca hemma

Mvh Anders.S
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/08/21 :  10:32:58  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
det här börjar låta som att det kan bli en del frågor om inbyte... :-)

Hursomhelst, vi ser framemot att spela på den i Göteborg.


Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2008/08/21 :  15:57:37  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Inbyte? Nej, inte för min del. Jag sitter väldigt nöjd. Däremot är det väldigt trevligt att Audiomeca får en representant i Sverige. Remmen måste ju bytas någon gång...


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/08/21 :  18:50:36  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Pac,

vi ser det som ett kvalitetstecken att du sitter nöjd. En rem skall vi givetvis klara skaffa dig när det är dags...


Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/09/10 :  23:49:08  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Snart är det dags. Påminner om Boulders grundare Jeff Nelson som deltar på mässan. Tala gärna med honom om produkterna, om teknik generellt eller varför inte om Örebro - eftersom - vad vi vet så emigrerade hans släktningar från området i början av 1900 talet.... :-) Jeff är hursomhelst en av de tyngste och mest erfarna namnen i branschen.

Välkommen till rum 10.

Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000