Min far köpte en Nad cd spelare hos Hifi Klubben. Den strulade och jag lämnade den själv till verkstan som var en firma som håller till vid Solna Station ( Stockholm ) De verkade reparera det mesta.
Iofs så började cdn strula igen även efter reparationen. men men...
Mm jag har nämligen fått vänta i 2 månader sen då jag lämnade in min lite äldre Nad förstärkare på service utan att ens ha hört ett ljud.
Verkar också som om snubben i butiken inte riktigt vill berätta vart han lämnat den.
Jag tror iallafall att jag får ut mer av det där om jag lyckas prata med det där reparations stället själv som klubben lämnade över den till.
Jag får den känslan att snubben i butiken inte ligger på riktigt mot det där företaget.
Har väldigt lite erfarenhet angeånde hifiklubben så det här känns svårt.
Också osäker på om det finns några speciella bestämmelser på hur långt man ska behöva vänta för en sån där grej & utan att få nån info.
Kanske pratar jag med fel person. Vet inte om man kan få bättre info om man slår en pling ner till deras huvudkontor om dom sitter med mer uppgifter där om vilka dom lämnar iväg grejerna till.
Kanske har Nad själv någon koll på vilka i sverige som servar deras produkter?
Jag får inte fram så mycket träffar då jag söker på google. Så det kan inte vara många i sverige som är aktoriserade för nads grejer eller har jag fel?