Author |
Topic  |
|
garmen
Member

757 Posts |
|
pix
200.000-klubben

4235 Posts |
Posted - 2008/11/17 : 21:42:54
|
Hej Tågstationen ligger som en bro över en av shopping gatorna i Glasgow Mitt under denna bro ligger en liten butik för begagnad vinyl  (ca 100m från SAS Radison Hotel) Man måste vara uppmärksam annars missar man den. En riktig "underground butik" med sköna lirare. Värt ett besök !
Gillar man "glitteranläggningar" så.. http://www.audiosalon.co.uk/ Bottenvåningen är en "vanlig" hifibutik.. Men en våning upp i salongen finns 3-4st 1-4 miljoners anläggningar inmöblerade bland chesterfield soffor tänd öppen spis och sherryglas.. "Salongen" kräver tidsboking och förmågan att vilseleda dem att man är tät nog att punga ut med 2 000 000 för ett par högtalare... Fråga "Billy" (hjäpredan) inte ägaren
Flyger du med Ryan, och tar taxi ner till Prestwick, på vägen paserar du Kilmarnoc, Ayrshire Kevin Galloway är generalagent för Audio note  http://www.kevingallowayaudio.co.uk/main.asp
Trevlig resa ! Pix
Ps Säg att du är svensk, så lyser alla upp "Henke is king!" Så lite fotboll är väll på sin plats 
Edit: Jag vart osäker om Kevin Galloway fortfarande är ANs generalagent, jag hittar inga grejjer på hans hemsida.. Synd
|
"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition. |
Edited by - pix on 2008/11/17 21:59:20 |
 |
|
garmen
Member

757 Posts |
|
pix
200.000-klubben

4235 Posts |
Posted - 2008/11/17 : 22:09:44
|
Nja Glasgow är ingen "vacker" stad (min uppfattning), utan det är mest shopping och äta gott. Men just detta finns det gott om  Mycket av sevärdheterna är museer och katedraler, något som jag inte provat. Fotboll (Celtic eller Rangers) , eller rugbymatch är värt ett besök ! /Pix
|
"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition. |
 |
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2008/11/18 : 17:01:41
|
Äh du är i fel stad, åk till Edinburgh och kolla Hibernian FC spela fotboll  |
Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död |
 |
|
|