HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Flytande Engelska....... :-)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2008/11/24 :  12:40:26  Show Profile Send mace a Private Message
:-)

quote:
Pris: 200:- Typ: Undervisning

Jag är en utbildad lärare som har varit verksam i över 7 år. Jag riktar mig till ni unga eller äldre, skoltrötta eller ambitiösa, karriärlystna eller vanliga knegare som vill ta er an en språklig vidareutveckling.

Enskilt eller i grupp erbjuder jag följande:

* Lära ut flytande engelska både på lägre och högre nivå i tal, skrift och hörförståelse

* Reparera språkliga brister i svenskan, övar upp läshastighet och/eller utöka ett mer akademiskt språkbruk.

* Bygga upp förutsättningarna att nå målen i svenska/engelska oavsett nivå.

* Förbereda inför Högskoleprovet.

Här är några andra möbler:
-soffbord valnött,
-byrå med två dörr samt tre lådor valnött,

OBS!
SERIÖSA KÖPARE ENDAST!

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!

Edited by - mace on 2008/11/24 13:58:14

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2008/11/24 :  15:26:16  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message
Jag riktar mig till ni unga eller äldre

Ormet kruper på market

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts