When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Jag har hört på den hemma hos min kompis och i affären i Helsingborg. Tyvärr så har hans hårddisk packat ihop. Det gjorde den direkt och han har den på lagning. När han får den tillbaka så skall jag försöka ordna ett möte med DS lyssning. Hitentills så har de varit överlägsna i ljudkvalitet för priset.
Direktupphettade rör till singel-end-högtalare ger fantastisk musikupplevelse.
Jo den är helt ok med tanke på pris prestanda. Dock har den inte samma driv som naims spelare har. Men vem vill hosta upp 40 eller 60K för en spelare. Jag vill påstå att det är bra instegs spelare innan marknaden har tagit fart för nätverksspelare. För dom kommer.
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Har motsvarande maskin i batterimodifierat utförande fast importerad från USA (heter då Olive, i mitt fall med modellnamnet Musica).
Det har säkert hänt mycket både med hård- och mjukvara under den tiden, men en test från 6moons.com kan kanske vara av intresse. Själv tycker jag att den både ljudmässigt och mediemässigt har många kvalitéer. Tycker dock att gränssnittet och kopplingen till nätverk är lite osmidigt.