När jag hade musikrum inne i vårt hus förut så skrapade alltid en katt på dörren och bara måste få komma in... när katten sedan fick komma in så såg den mycket anklagande på husse att det spelades störande musik... "men vad sjutton skulle du in i musikrummet för...!"
Släppte man ut katten så skrapade det snart igen.... Lösningen är att ha en liten stuga bredvid huset där musik kan spelas ostört...
Det är samma här. Om dörren till sovrummet är stängd så skapas det på dörren å om man släpper in katten så skrapar han snart igen å vill ut.
Den andra katten hade tidigare en ful ovana att bita på mina smalben å knän när han var hungrig. Han förstod inte att det gjorde ont å han lyssnade inte på vad jag sade heller. En vacker dag så fick jag nog å bet tillbaka. Efter det har han inte bitit någe mer
I mitt nästa liv ska jag iallafall bli en katt
/
Rör å tillbehör när jag är med i matchen. jbl2480@hotmail.com Deltidare på Hifikit
Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran
1969 Posts
Posted - 2009/04/29 : 19:29:21
Och kräkas hårbollar?
Ingvar
Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design. Driver också The Vacuumed Cat co.
Här har vi G i MJAO G 098 ivrigt kontrollerande delningsfilter komponenter. G är för Grizzla som hon redan hette när vi hämtade henne från Norrköpings Katthem. Hon drar sig för det mesta undan när spelandet går igång men vill gärna ha sällskap när hon äter.