Testa gärna att spela denna CD, den är bra inspelad och funkar bra att testa hifiutrustning med. Låter gärna lite hård om inte anläggningen klara av musiken. Sen är det en bra skiva också . RIP Michael. Ztenlund: tagga ned
Jag kan bara hålla med om att det är en grymt bra skiva, får åka hem och göra en hifi-utvärdering också. Rent musikaliskt innehåller den några av MJs allra vackraste ballader. Jag är inte förvånad när jag läser att den hade åtta låtar på topp-20 i UK. Fast å andra sidan så letar sig mycket dålig musik in där också.
Instämmer! En fantastisk platta som lätt hamnar i skymundan av Thriller och Bad. Tuff, hård och rak produktion med ett fantastiskt låtmaterial. Personliga favoriter är In The Closet (med bidrag av prinsessan av Monaco och Naomi Campbell!), Why You Wanna Trip On Me och Give In To Me (Slash på gura!).
"I keep on dancing then it is the eternal dance of creation. The creator and creation merge into one wholeness of joy. I keep on dancing...and dancing...and dancing, until ther is only...the dance"