HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Marinas sytråd
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2009/09/27 :  21:56:53  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message

Ny snygg soffa, vit (!), med fult överdrag för att skydda mot katthår ...

Detta måste åtgärdas!

Waf, Waf!

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2009/09/27 :  22:00:06  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message

Med en rekorderlig Husqvarna och 2 meter tyg kan man göra underverk.

Fålla ...

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2009/09/27 :  22:01:31  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message

Fålla mera ...

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2009/09/27 :  22:04:10  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message

Aj då! Det var visst för tjocka lager. Kolla nålen

Inne i depån blir det nålbyte.

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2009/09/27 :  22:09:04  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message

Klart! Bernt verkar nöjd.

Sä här ser det ut från andra hållet. Jag är helnöjd!

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Hemling
Member

481 Posts

Posted - 2009/09/27 :  22:12:28  Show Profile Send Hemling a Private Message
Ser ju riktigt trevligt ut

Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. ;)
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2009/09/27 :  23:02:25  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
Det är något skräp där i soffan .... ojdå ... .. det var ju Bernt.

Du skulle haft en jeansnål kanske. Vad har du för symaskin, förresten? Jag kör en Janome QC 6900.

En sytråd () är ju hur coolt som helst. När jag lött klart lite elektronik ska jag sy lite på mina högtalare. På riktigt!!!
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2009/09/27 :  23:17:20  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Snyggt jobbat Marina!

Hyser den allra största respekt för alla som kan använda nålar, trådar, tyger och maskiner till något som inte är dolt vid användning.

I vårt hushåll är det enbart jag som syr. Mest bejublat - och då menar jag JUBEL - blev det när jag skulle laga grenen i ett par boxershorts och sydde fast dem i bordsduken...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2009/09/27 :  23:21:26  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message
Jag har en Husqvarna Viking "Daisy" från år 2000. Förut hade jag en klassisk Husqvarna 2000 som fortfarande står här hemma. Den fick jag begagnad 1981 och användes flitigt i 20 år till innan den fick hamna på avbytarbänken.

Jag trodde att det var en jeansnål men det var nog bara en 90:a.
Jag kör mestadels med "går det så går det"-inställning till mina projekt. Så nålarna brukar det vara strykande åtgång på!

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2009/09/27 :  23:22:51  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message
quote:
Mest bejublat - och då menar jag JUBEL - blev det när jag skulle laga grenen i ett par boxershorts och sydde fast dem i bordsduken...

Waf, Waf!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000