Är det något som vet om det fanns olika fjärrar till Calliston, eller vad ett examplar med en vanlig simpel Platt fjärr kan vara för något.. Det är samma knappar. Vill inte köpa något pre ex eller annan variant som inte är ok..
Mottager också gärna info om en Callisto som är i princip oanvänd är värd 30000.
Är inte 100% säker men jag tror det finns två olika fjärr kontroller till Calliston. Har själv haft en Callisto 2200 som var en "tidig" Callisto och den hade den avlånga kantiga fjären som jag själv tycker är coolare/snyggare!
Det är möjligt att ditt ex är en nyare Callisto och att dom då använde den andra fjärren till dom senare årgångarna av Calliston.
Något att ta i beaktande vad gäller Calliston om det är en tidig utgåva är att dom tidiga versionerna hade ett litet konstruktions fel som gjorde att dom gick för varma vilket kan leda till att högtalarna tar stryk.Utan att vara någon teknisk expert så vill jag minnas att det var likström som skickades ut till högtalarna vilket kan medföra att högtalarna tar stryk.Det hände mig och två av basarna i ena högtalaren gick sönder vilket inte var speciellt trevligt!
Jag vill minnas att jag själv sålde min Callisto 2200 för ca 25000:- och det var ca 2,5 år sedan så om ditt ex knappt är använt och en "sen" Callisto så är det väl inte helt orimligt med 30000:- men mer än så tycker jag nog inte den ska kosta.