Säljer nu mina vincent grejer på grund av övergång till delat system med aktivt externt filter.
Vincent SA-93 (Nypris: 18.000:-) Silver utförande. 15 kilo Helt balanserat försteg med separat chassi för nätdel. Fjärrkontroll Silver utförande. För detaljer om ingångar/utgångar se bild samt prisjakt information.
Säljes för 5500:- Orginalkartong samt manual finns.
Såld
------------------
Vincent SP-993 (Nypris: 19.000:-) 60w klass A 200/400/600w klass AB i 8/4/2 ohm 36 kilo Silver utförande. Effekt mätarna på framsidan visar hur många watt man för tillfället brukar, finns switch för omställning mellan 4 och 8 ohms högtalare. Effektmätarna går att dimma i 3 steg eller stänga av helt vid filmvisning. Finns vanliga RCA ingångar samt balancerade XLR ingångar samt en switch för att byta mellan dessa. Själv har jag SA-93 inkopplat balanserat och en hemmabio receiver inkopplat via RCA så kan man switcha mellan "finlyssning" och bio läge.
Säljes för 9000:-
Såld
------------------
Vincent SP-331 (Nypris: 10.000:-) 150/300/600w klass AB i 8/4/2 ohm Silver utförande. 19 kilo Riktigt kraftigt slutsteg med rör i ingångarna som ger varmt mjukt ljud med lite avrullning på toppen. Jag gillar verkligen hur det aldrig blir påträngande och vasst i toppen samtidigt som det har bra pundus i basen.
Säljes för 5000:-
------------------ Hämtas i med fördel i Malmö. Frakt av SP-993 är inte helt lätt. ------------------
Tänkbara inbyten: Flerkanalssteg (kom med förslag) Rotel steg (2 kanal eller flerkanal) Klass D (eller liknande) steg