HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Tandberg 3011A tuner SÅLD (BVSA)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Verb
Starting Member

19 Posts

Posted - 2009/11/05 :  15:20:29  Show Profile Send Verb a Private Message
Tjo

behöver cash. helt enkelt.

Skicket är väl vintage, har inte öppnat upp och kollat, ser internt ganska dammig ut. har inte haft någon antenn så inte haft möjlighet att kolla om den funkar till 100%
Men den startar, och alla knappar och sånt verkar funka, och den brusar sådär som en radio gör när den inte snappar upp någon kanal, så jag skulle tro den funkar helt och hållet :-)

Jag skrev 2000 kr här förut, men kom med bud, dock inga skambud, vad jag förstår är det här en fin maskin... enda prisuppgiften jag har är att de går för mellan 2000-3000 norska kronor i grannlandet. men hur mycket det stämmer vet jag inte... så klipskt Bud!

Enklast om du bor i skånetrakten (jag bor i Ystad), eftersom om det skulle vara något strul så slipper man massa fraktkostnader, om du inte skulle vara nöjd. Alternativt att jag skickar tillbaka pengar eller att du tar och testar den innan du slänger över cash. vilket som, jag är sån där naiv kille som litar på folk.

ciao

Edited by - Verb on 2009/11/06 20:45:42
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000