| Author |
Topic  |
|
|
Freddie Boy
Member

704 Posts |
Posted - 2009/11/11 : 11:19:17
|
| Var hittar jag info om denna grupp? Hittar bara en massa volvo bilar på google....tacksam för hjälp. |
Länge leve Vinylen! Because Sound Matters. |
|
|
Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran

1969 Posts |
Posted - 2009/11/11 : 15:17:04
|
Här
http://crosscountrytheband.com
Ingvar |
Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design. Driver också The Vacuumed Cat co. |
 |
|
|
brewitz
SW-hantering

1624 Posts |
Posted - 2009/11/11 : 15:34:54
|
| Ingvar, jag tog mig friheten att fixa till din länk så att den fungerar, hoppas det var ok. |
 |
|
|
Freddie Boy
Member

704 Posts |
Posted - 2009/11/11 : 20:26:34
|
| tack för hjälpen, men tror inte vi menar samma grupp, dom som jag menar har gjort en skiva och på omslaget finns det ett flygplan, en båt och ett tåg finns på spotify dom låter mer som Crosby Stills and Nash. |
Länge leve Vinylen! Because Sound Matters. |
 |
|
|
svejk
NA addikt

3505 Posts |
|
|
Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran

1969 Posts |
Posted - 2009/11/11 : 21:20:05
|
quote: Ingvar, jag tog mig friheten att fixa till din länk så att den fungerar, hoppas det var ok.
Tar med tacksamhet emot all hjälp när det gäller denna infernaliska informationsteknologi
quote: tack för hjälpen, men tror inte vi menar samma grupp, dom som jag menar har gjort en skiva och på omslaget finns det ett flygplan, en båt och ett tåg finns på spotify dom låter mer som Crosby Stills and Nash.
Ok, detta verkar var något som herrarna från Tokens (The lion sleeps tonight) har gjort en gång, åtminstone så är Jay Siegel samt Mitch och Phil Margo med, mer vet jag inte men kanske värt en expedition?
Ingvar
|
Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design. Driver också The Vacuumed Cat co. |
 |
|
| |
Topic  |
|