Har en skivsamling som jag tänkt sälja. Alla skivor är original! Den består av 200 cd-skivor. Nästan alla skivorna är i mycket bra skick, endast ett tiotal med nån liten repa. Ungefär hälften har bara snurrat i spelaren en gång!
25 av skivorna är med gruppen Stratovarius, som jag samlade på ett tag. Bara dessa skivorna är värda en bra slant! Men om du så vill kan du välja bort dessa skivorna.
Annars säljer jag bara allt i en klump, det är för omständigt att uppdatera annonsen varje gång man får en skiva såld.
Jag kan skicka högupplösta bilder på skivorna så du kan se vilka det är.
Nypriset på dessa skivorna ligger på ca 26.000:- lågt räknat.
Säljes komplett för 8000:-6000:-
Utan Stratovarius-skivorna 6000:-5000:- / Det är ca 28kr per skiva.
Ser helst att skivorna hämtas på plats i Karlshamn. Dom kan dock skickas mycket välemballerade, men då är det förskottsbetalning till mitt bankkonto som gäller och du står för frakten.
Stratovarius: 25 skivor Iron Maiden Theatre of Tradegy Midnight Oil Nirvana Megadeth Jimmy eat World Avantasia Dare 3 doors down Gamma Ray Audioslave Edguy Dio Black Sabbath Ozzy Metallica Motörhead Helloween Pantera Led Zeppelin Rainbow Udo Saxon Adema Tenations D Ebba Grön Twisted Sisters NIN Staind Guano Apes Creed Danko Jones Rage Against The Machine REM CCR Rush Johnny cach The soundtrack of our lives Erasure Dire Straits Kent Laleh Sara K Michael Jacksson Chicane User Sofia Talvik Sophie Zelmani Tracy Chapman Cypress Hill Redman Looptroop