Efter många år av tvekan måste det ske - hifihyllan i garderoben SKA tömmas. Det är bara att inse att jag inte har ork att ta tag och göra något av sakerna. Finns att hämta i Stockholm/Årsta (skickas alltså inte). Kontakt: fredrik.annell[a]gmail.com
Tannoy "Sixes" 605 LE Inköpta av mig ca. 1988. Specialmodell topp och botten dämpad med blyhagel och specialkompomponeter i delningsfilteret. Låter typiskt Tannoy - snabbt och öppet och lättdrivet. Inte i nyskick - några skador här och var. Ena högtalargallret saknas. Säljes med en tår i ögonvrån. Pris: Såld
Nakamichi 600 Inköpt av mig ca. 1988 och trimmades då till TDK SA. I väldigt fint skick - plasthuven saknar dock en skärva på höger nedersida. Pris: Såld
Sugden A28 Tyvärr trasig. Ett par motstånd har dött värmedöden. Detta är en watt-starkare syster till legenden A21. Går i klass AB, men är högt ställd i klass A - bli varm! Med riia. Införskaffades som ett alternativ till en Accuphase integererad. Sugden vann. Med stor sannorlikhet kan Sugden skicka kretsschema. Pris: bortskänkt
Thorens 125 MkII & SME 3009 Imp. Nerplockad av mig för många år sedan. Det skulle bli en ny plint. Kommer aldrig att bli av. All elektronik följer med. Tålamod och manual från internet fixar projektet. Lådan är ommålad svart. Armen är komplett och i kalasskick. Pris: Såld