HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 primare i20 mot i21
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

alexanderj
Member

387 Posts

Posted - 2010/10/31 :  11:41:22  Show Profile Send alexanderj a Private Message
Är i21:an mycket bättre eller är dom likvärdiga ? I21:an är ju lita kraftfullare osv, men är det värt dom extra kr som man får lägga i mellan ?

Alltid i
uppgraderingsdjävulens våld:(

alexanderj
Member

387 Posts

Posted - 2010/11/01 :  08:30:09  Show Profile Send alexanderj a Private Message
Ingen ?!

Alltid i
uppgraderingsdjävulens våld:(
Go to Top of Page

johmi
Member

215 Posts

Posted - 2010/11/01 :  08:45:11  Show Profile Send johmi a Private Message
Oftast kanske man inte väljer att jämföra de nya och gamla modellen av samma produkt när man ska byta. Känns som det är vanligare att gå upp ett par steg så jämförelsen du söker är kanske lite ovanlig.

Själv har jag en A20 mkIII vilket tydligen ska vara en I20 i A20 chassi. Jag tycket att den låter helt ok och har den kraft som jag behöver till mina canton högtalare. Om du sen ska lägga på ett par extra kronor från I20 till I21 är bara du själv som kan avgöra. Hade jag varit i din situation så hade jag nog valt mellan I20 och den större modellen (A)I30 (reservation för modellbeteckning) där jag kan tänka mig en större skillnad.

/Mikael

Densen/Music Hall/Primare NP5 + Hegel HD11/Rega RP3 SE/Dynaudio
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000