Hej Jag råkade se att Fyndbörsen skulle ha deras största Jul rea någonsin. Surfade genast in ock tittade på stativare och golvhötalare Men till min förvåning så hittade jag endast ett par gamla modeller som de försöker bli av med Frågan lyder har ni sett någon rea och på vad
Ska man inte kunna få lite glädje av den starka kronan/svaga euron? Jag ser att en LAvardin IS reference kostar 2408 pund i Storbritannien, det är väl ca 26 000 kronor? I Sverige tar man 42 000 för apparaten i fråga.
quote:Ska man inte kunna få lite glädje av den starka kronan/svaga euron? Jag ser att en LAvardin IS reference kostar 2408 pund i Storbritannien, det är väl ca 26 000 kronor? I Sverige tar man 42 000 för apparaten i fråga.
Är 2408£ riktpriset just nu? Förstärkaren har ganska många år på nacken så eventuella priser man hittar i test/recensioner kan vara 5-10 år gamla om sidor ej uppdateras. Vet att priset i Sverige har ändrats en hel del sedan förstärkaren lanserades. Snabb koll säger att priset i EU ligger på runt 35-36k med dagens euro kurs.