Jag är i England varje sommar. CD är dyra där, till och med lite dyrare än i Sverige. Däremot så har de fortfarande butiker som säljer CD, inte bara internet som här...
cd ligger på £10-14/ st beroende på affär. detta gäller skivor på 'toplistan' oftast billigare med åldern. billigast här i Bristol är ASDA/Wallmart som säljer nya för £9:99
Hoppas det hjälper även om det kanske inte upmuntrar
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Hej Jag bodde i Skotland förra året och då låg cd skivorna på £17-18 normalpris. Ganska dyrt. Skule tippa det kostar något liknade i Newcastle, England. De har givetvis rea på skivor som 5 skivor för £30 eller liknande. Men det bästa är att du på de stora skiv affärerna kan köpa skivan och har öppet köp på den i 30 dagar. Så tycker du inte om skivan så kan du lämna tillbaka den och få pengarn tillbaka fastän du lyssnat på skivan. Synd att det inte fungerar så hemma i Sverige / Mikael
Synd att jag bara ska vara i England några timmar innan hemfärd. Men det låter ju verkligen bra, kan tänka mig att det säljs fler skivor på detta sätt. Har dock inga som helst belägg för det, tror dock att så skulle ske i Sverige också.