Author |
Topic  |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2003/01/24 : 15:45:01
|
EX. TRISTANIA SÅNGAREN MORTEN.
Gillar ni Tristania och The sin of thy beloved kommer ni att älska den här, detta är riktigt bra. Melodiöst,tungt,vackert och en riktigt skaplig inspelning.
En av mina mer spelade skivor för tillfället.
|
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu |
|
erik b.
Member

74 Posts |
Posted - 2003/01/24 : 19:55:30
|
Det säger du... Impulsköpte den för ett par månader sen men den har inte gått många varv i spelaren. Ska efter ditt tips ge den en chans till :) |
/Erik. (Numera bosatt i norge) |
 |
|
n/a
deleted

1491 Posts |
Posted - 2003/01/24 : 21:16:01
|
Snacka om skiva! Helt underbar, brutalt och vackert... Snattade lite låtar från nätet, CD:n är nu beställd. |
 |
|
Deamonbreed
Member

210 Posts |
Posted - 2003/01/24 : 23:37:05
|
Du har väl rekommenderat detta grymma alster innan Dole? Jag gick efter tipset och den har i princip snurrat dagligen sedan dess... |
 |
|
escape
Avdelning: meningslöst vetande

247 Posts |
Posted - 2003/01/24 : 23:56:46
|
Jag köpte mitt ex i juni och det är lätt den metalskivan som snurrat mest sen dess Fick för övrigt tag i den där "strictly limited metalboxen" Har för mig att jag rekommenderade skivan för några månader sen... *hmm* |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2003/01/27 : 08:59:57
|
quote: Originally posted by Deamonbreed
Du har väl rekommenderat detta grymma alster innan Dole? Jag gick efter tipset och den har i princip snurrat dagligen sedan dess...
Det är möjligt att jag har gjort det, men den är så bra att jag gör det igen  |
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu |
Edited by - dole on 2003/01/27 09:00:31 |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2003/01/27 : 09:05:42
|
quote: Originally posted by escape
Jag köpte mitt ex i juni och det är lätt den metalskivan som snurrat mest sen dess Fick för övrigt tag i den där "strictly limited metalboxen" Har för mig att jag rekommenderade skivan för några månader sen... *hmm*
Jag fick också tag i boxen   |
 |
|
escape

247 Posts |
Posted - 2003/01/27 : 11:25:40
|
Vart köpte du den då dole, den var väldigt svår att få tag på hörde jag? Har för övrigt Gamma Rays "Powerplant" i den limiterade versionen, avlångt digipak. Dessutom med killarnas autografer på    |
 |
|
Kreator
Member

238 Posts |
Posted - 2003/01/27 : 14:54:08
|
Håller med, plattan är kanon! Växer otroligt efter några varv!
Eftersom du gillar den plattan måste du också kolla in RAM-ZET "Escape":

Det är också norrbaggar och stilen är ganska lik Sirenia! Inte fullt lika bra som "At Sixes And Seven" men väl värd att köpa! |
Pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en Porsche än i en Fiat! |
 |
|
escape

247 Posts |
Posted - 2003/01/27 : 20:28:03
|
Ok Kreator, kazaa nästa Ladda ner och lyssna, radera & köp sedan skivan. Synd att förstöra fina ljudupplevelser framför datorn  |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2003/01/28 : 09:13:46
|
quote: Originally posted by escape
Vart köpte du den då dole, den var väldigt svår att få tag på hörde jag? Har för övrigt Gamma Rays "Powerplant" i den limiterade versionen, avlångt digipak. Dessutom med killarnas autografer på   
Jag köpte den på :http://www.missingpiece.net/ Eller tele 0934-55043. |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2003/01/28 : 09:14:55
|
quote: Originally posted by Kreator
Håller med, plattan är kanon! Växer otroligt efter några varv!
Eftersom du gillar den plattan måste du också kolla in RAM-ZET "Escape":

Det är också norrbaggar och stilen är ganska lik Sirenia! Inte fullt lika bra som "At Sixes And Seven" men väl värd att köpa!
Fränt den måste kollas |
 |
|
|
Topic  |
|