Säljer nu min Sumiko Celebration Pearwood Signature, som är justerad att passa till tyngre tonarmar av Van Den Hul samt omnålad till bättre spets (VdH-1). Är använd ca 60h sedan omnålning (runt 400h totalt). Denna pickup spelar mycket neutralt, och låter helt fantastiskt bra med tanken på priset. Har själv Lyra och har kört Benz, och jämnfört med båda dem så ligger den ljudmässigt mitt mellan dem.
Nypris för denna är 15000kr, mitt exemplar är i mycket bra skick. Jag har kört denna på Tangentialtonarm och den fungerar kalas med både Cantus samt Clearaudios tangetialarmar. Jag vill ha 6500kr. bilder kan skickas vid seriöst intresse! Ring (070-2602743), skicka PM vid intresse!
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA