HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Renoveringsobjekt, Hypex Och Quad
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tomas J
fd _T_

1540 Posts

Posted - 2011/04/01 :  22:21:28  Show Profile Send Tomas J a Private Message
Hej!
Jag har ett hypex ucd400 stereoslutsteg som jag har lirat på något år eller så nu, dessvärre så small det till i det för ett tag sedan och den ena modulen gick sönder, jag köpte en ny modul och satte i men det fungerar fortfarande inte som det ska.

Så nu funderar jag på om någon annan är sugen på att ta över ett stabilt chassie med en REJÄL nätdet, 2 st. 500VA trafos, 4 st. 68000uf kondningar och likriktarbryggor, softstart, kontakter och säkringar och allt som hör till, steget är komplett, men fungerar inte, någon som har tid och tycker att det är roligt att felsöka kan säkert laga det, jag har inte villjan eller tiden.

Jag skulle kunna skicka det, men det väger bly, så avhämtning eller leverans vore smidigast.

Lägg ett bud via PM, bara trafos, kondningar och moduler har säkert ett nypris på 5-6000kr



Jag har även ett Quad 405 steg som med lite omvårdnad säkert kan bli fint igen.
Nästintill allt inuti är utbytt, trafo, kondensatorer och själva förstärkarkorten. Originalkorten följer med samt två extra gavlar.

Säljes som renoveringsobjekt då jag inte vet säkert om det fungerar till 100%

Pris=Bud

Ett forum dör utan tillströmning av medlemmar, Agera!

Edited by - Tomas J on 2012/04/17 21:32:47
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000