HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Tämligen billig multifjärr!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dax
Member

644 Posts

Posted - 2003/01/27 :  11:50:16  Show Profile Send dax a Private Message
Jag såg att elektroskandia tänker saluföra en ny universalfjärr!

Kameleon unik universlfjärr!
Kameleon kombinerar LCD-displayens fördelar med knappkänslan hos en vanlig fjärrkontroll. Electro luminous displayen ändrar sitt utseende efter vilken apparat som är inkopplad. Endast de knappar du behöver blir synliga i displayen!
Rörliga animationer visas för vissa funktioner och kameleon 6 styr upp till 6 olika apparater. Det inbyggda modemet gör det möjligt att uppgradera fjärren. Hölje av aluminium
E60 598 97
PRIS: 995:-

Hur det är med försäljning till privatpersoner har jag ingen aning om, men det kan ju vara ett alternativ till de som har en massa fjärrstyrda pryttlar samt tycker att en Pronto är på tok för dyr!

Do not stagedive at home alone!

SZR
Guran!

1515 Posts

Posted - 2003/01/27 :  21:28:30  Show Profile  Visit SZR's Homepage Send SZR a Private Message
Finns på Ljudmakarn tror jag!

//StefanZ

"..are all these your guitars..?"
Go to Top of Page

nalle
Member

686 Posts

Posted - 2003/01/29 :  21:20:54  Show Profile Send nalle a Private Message
Väldigt snygg!

Har det verkligen hänt nåt sen Edison-rullarna?
Go to Top of Page

Ionizer
Member

304 Posts

Posted - 2003/02/08 :  14:04:03  Show Profile Send Ionizer a Private Message
995kr??

Det är det värt även om man bara har EN ful originalfjärr liggande..
Man får gå ganska långt upp i pris för att apparaten ska ha en snygg originalfjärr som inte är svart plast..

Gräset är alltid grönare på den grönare sidan...
Go to Top of Page

Dzåltan
Starting Member

8 Posts

Posted - 2003/02/09 :  20:49:03  Show Profile Send Dzåltan a Private Message
quote:
Originally posted by dax

Kameleon kombinerar LCD-displayens fördelar med knappkänslan hos en vanlig fjärrkontroll. Electro luminous displayen ändrar sitt utseende efter vilken apparat som är inkopplad. Endast de knappar du behöver blir synliga i displayen!
Rörliga animationer visas för vissa funktioner och kameleon 6 styr upp till 6 olika apparater. Det inbyggda modemet gör det möjligt att uppgradera fjärren. Hölje av aluminium
E60 598 97

Hur det är med försäljning till privatpersoner har jag ingen aning om, men det kan ju vara ett alternativ till de som har en massa fjärrstyrda pryttlar samt tycker att en Pronto är på tok för dyr!

Det finns en anledning till att den är billig.
Go to Top of Page

nalle
Member

686 Posts

Posted - 2003/02/10 :  01:39:40  Show Profile Send nalle a Private Message
quote:
Originally posted by Dzåltan

quote:
Originally posted by dax

E60 598 97

Det finns en anledning till att den är billig.

Kan du precisera dig?

Har det verkligen hänt nåt sen Edison-rullarna?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000