Tyvärr...jag måste sälja slutsteget. Omprioritering är ett måste, tyvärr. Detta är ett otroligt kompetent slutsteg på 100 överdimensionerade watt. Driver det mesta med pondus. Ljudkaraktären är bara underbar så bra med fast bas, detaljerad mellanregister och tydlig diskant utan hårdhet. Målar upp en fantastisk stereoperspektiv och har enligt uppgift "vunnit" över Nad 208THX i Stereophiles test, det enda Nad#180;en vann var fasthet i basen. Kom gärna och lyssna om ni vill. Finns i Motala och skickas väl inte så gärna men kan ordnas om det är tvunget till det. Pris 4500kr Bilder på mitt ex kan mailas vid behov.
Jag ska till Göteborg idag och kan leverera på vägen Motala-Göteborg. Jag åker ca kl 14.00 och åker hem ca 18-19.00 ikväll. Tar med mig stereon om någon är intresserad. Sänker priset med 500 så nytt pris 4000 kr Paketpris med Bryston 1b 5000kr och då får du ett ytterst kompetent stereo.
Pga oförutsedda utgifter efter Göteborgsresan så har jag lättare panik efter pengar. Sänker priset till 3500kr eller paketpris med Byrston 1b försteget för 4000kr. Skynd å fynda för på söndag stiger priserna igen för då är det försent att göra något åt situationen.