Har ev. ett par hos en kompis, vad betalar du? Vad ska förresten du med denna bisarra, i hifisammanhang, svåranvända pjäs? Extremt lågohmig och med mkt låg induktans.
mvh Lars "Back To Basics" Bygger reVintage Amps, www.revintage.se Sur man med svart själ!
Tja jag använder ett par till min CS4396 med ett par motstånd mellan DAC och trafo.Vad är det som gäller annars?LL1690 men dom kostar ju dubbelt så mycket.Eller finns det nån annan som passar bättre i samma prisklass som LL1517? Tänket jag skulle använda dom till en AK4396 DAC. Annars vad vill du ha för dom?
Edit:Är LL1585 ett bättre val?
Learning by burning.. You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Till 4396 blir dom inte helt vettiga, motstånd hjälper i teorin inte mot den alltför låga induktansen. Är det ngn stolle på diyaudio som höjer 1517 till skyarna? Tror iofs att du kan få dom billigt.
Har också en del liggande, är det är 1:1 som gäller och vilken Zin har nästa steg?
mvh Lars "Back To Basics" Bygger reVintage Amps, www.revintage.se Sur man med svart själ!