Jag söker med ljus och lykta efter ett par von schweikert VR4 el. VR6 Kan tänka mig VR8 också. Hör av er om ni kan tänkas skilja er från dess högtalare.
Digger. Skador i faneren låter inte så lovande. Jag bor i norra delen av sverige, så att komma och se på dem kostar ju en slant. Men är de i hyfsat skick kan jag tänka mig det... (Jag söker ganska dyra högtalare trots allt. Så man får väl offra sig lite:)) Har du bilder på den skadade faneren? Hur allvarligt är det? Jag vill inte ha högtalare som ser illa ut. Köpte du dem från fabriken som fick fuktskada? Fuktskadade högtalare är jag inte sugen på till detta pris tyvärr.. Har skadan uppkommit på annat sätt vill jag veta hur.
Hälsningar Ronnie
PS. Du kan skicka bilder på skadorna på följande epost: ronnie@ekuvert.com
pak. Vilka VR5:or är det? Finns ju olika modeller av dessa.
Jag har inte hört ett par VR5:or så jag vet inte hur bra de är. Så jag är nyfiken på vilken modell och vilken del av sverige du bor i. Framförallt modell så jag kan googla lite. :)
Jag är mest intresserad av VR4 gen2 eller ett par VR6 gen1. Digger och pak:s högtalare är intressanta. Jag har bara inte hört dem... VR8:erna borde vara bra men mitt lyssningsrum är bara 42 m2 funkar det??