HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 SÅLT! - HK970 & HD970 (Förstärkare&CD!)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

zikkan
Member

123 Posts

Posted - 2012/08/15 :  15:36:33  Show Profile Send zikkan a Private Message
Eftersom den är "lite överdimensionerad" säljer jag min kontorsanläggning för att ersättas av något mindre.

Det är en förstärkare HK970 och en CD-spelare HD970 som sammanbinds av en "Fet" noname RCA-kabel... . Dessa enheter behöver nog inte någon närmare presentation, de har bägge två fått bra kritik i ett flertal rescensioner.
Allt fungerar som det ska och varje enhet har en egen fjärrkontroll. Förstärkarens fjärr kan även styra CDn. Manualer till bägge två finns också med.

Tyvärr finns inga originalkartonger men jag har tillgång till tomma, större emballage så att skicka skall inte vara något problem. ALternativt kanske avhämtning är att föredra..... Grejorna väger 15kg tillsammans så Bussgods är förmodligen det enklaste, eventuellt DHL?





Sammelsurium-anläggning:
========================
Pro-Ject 2, Sony CDP-X7 ESD, Cambridge Isomagic DAC S700, Sony ST-SB920QS , Harman Kardon HK675, Rogers LS3/5a

Edited by - zikkan on 2012/09/13 12:48:07
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000