HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 riaa köpes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

BuffaloBengt
Member

378 Posts

Posted - 2012/08/26 :  12:31:58  Show Profile Send BuffaloBengt a Private Message
Eftersom jag skall pensionera min "linn kairn" så behöver jag en separat riaa allt av intresse men gärna en rör

Bengt

Bengt

"Om det inte känns så hörs det inte"
Och nu känns det

Mats Lindqvist
Starting Member

41 Posts

Posted - 2012/08/31 :  11:43:37  Show Profile Send Mats Lindqvist a Private Message
Hej,
vill bara tipsa dig om Simply Blacks nya rör-RIAA. Kontakta Mirre på veteran-HIFI i Stockholm så får du veta mer.
Ett mycket bra RIAA enligt mig. Och tillräckligt billigt för att köpa nytt istället för begagnat.

Hälsningar Mats
Go to Top of Page

Mats Lindqvist
Starting Member

41 Posts

Posted - 2012/08/31 :  11:45:19  Show Profile Send Mats Lindqvist a Private Message
Hej,
vill bara tipsa dig om Simply Blacks nya rör-RIAA. Kontakta Mirre på veteran-HIFI i Stockholm så får du veta mer.
Ett mycket bra RIAA enligt mig. Och tillräckligt billigt för att köpa nytt istället för begagnat.

Hälsningar Mats
Go to Top of Page

Bhuset
Member

126 Posts

Posted - 2012/08/31 :  13:26:53  Show Profile Send Bhuset a Private Message
Varför inte ett Pure Sound P10
Go to Top of Page

DahlbergAudio
Mästar-Harry 2005

1025 Posts

Posted - 2012/09/06 :  13:28:47  Show Profile  Visit DahlbergAudio's Homepage Send DahlbergAudio a Private Message
PM
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000