HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Skänkes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

emanuelgbg
Member

743 Posts

Posted - 2012/09/22 :  15:42:43  Show Profile  Visit emanuelgbg's Homepage Send emanuelgbg a Private Message
Har lite grejer som jag skänker bort. Behöver rensa i garderoben och skickar det som jag känner inte hinner med att bygga själv.
Hämtning i Gbg eller Alingsås är det som gäller i första hand, ev kan jag skicka. Först till kvarn.

En del är borta nu bla EL84 och och rörsocklarna men resten kvar.

Blandade rör, bla 2st 6N23P som Stajo skänkt till ett Indy500 (vill du ha dem tillbaka?). motstånd, likriktarbrygga och tillbehör från ett Telefunken från 57 tror jag. Radion fungerade innan den demonterades. Transformatorerna, den lilla är utgångstrafon.

Vill ni ha så skicka ett PM/ mail till emanuel.pelli"snabelA"gmail.com eller ring/sms 0704942319. Frågor och förtydliganden skall jag försöka svara på.

Edited by - emanuelgbg on 2012/10/08 19:20:40

PeterE
Member

534 Posts

Posted - 2012/09/24 :  17:15:32  Show Profile Send PeterE a Private Message
Vad är det som finns kvar?
Go to Top of Page

PeterE
Member

534 Posts

Posted - 2012/10/08 :  05:48:51  Show Profile Send PeterE a Private Message
Finns det några el84 rör kvar?
Go to Top of Page

emanuelgbg
Member

743 Posts

Posted - 2012/10/08 :  17:04:11  Show Profile  Visit emanuelgbg's Homepage Send emanuelgbg a Private Message
EL84 borta!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000