Till jul flyger vi till dottern i Chicago och jag tänkte passa på att, om intresse finns ta hem lite mönsterkort till diverse rörförstärkare som tagits fram på http://www.diytube.com/phpBB2/index.php De kort det handlar om listas nedan men foton och länkar till Shannon Parks beskrivningar och diskussionstrådar.
Upplägget är följande: Jag tar successivt emot beställningar och hör av mig i lagom tid för att hinna håva in förskottsbetalning och be Shannon ta fram korten och ha dem skickade till dotterns adress. Inga beställningar tas emot efter deadline och alla beställningar som är betalda är bindande. Jag meddelar hur betalning ska ske (insättning på bankkonto). Beställning ska innehålla besked om vad av nedanstående som önskas och uppgifter om namn/adress/kontaktnummer och mejladress. Alla uppgifter om produkterna finns på länkarna nedan; jag har ingen annan info utan är bara ett transportör. Och beställningar ENBART på obestyckade mönsterkort - inga rör, komponentsatser, chassin, trafar.
Beställningar tas ENBART emot på mejl: tubes(&)pastisch.se.
Priserna: de priser i USD omräknade till ungefärlig svensk valuta + en slant frakt (dubbelt brevporto verkar rimligt).
Jag som håller i trådarna: Magnus Kesselmark Mejl: tubes(&)pastisch.se Tele: 07-sex-tre - 755-två-två-nio (INGA beställningar på telefon och INGA onödiga telefonsamtal - jag har fullt upp både på jobbet och hemma).
Jag skaffade kortet till Clementine (tänk "Oh, my darling, Clementine). Det är ett rejält kort i kraftig glasfiber. Jag har dock inte byggt klart ... Notera att man kan bygga ett 6L6-steg på kortet.
OP: Enklast och billigast?! Clementine eller den lilla trewattaraen med EL84.