HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nypris på NHT VT-2? Nån som vet?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Slinger
Member

50 Posts

Posted - 2013/04/08 :  18:27:38  Show Profile  Visit Slinger's Homepage Send Slinger a Private Message
Jag älskar mina NHT VT-2 och skulle bara av ren nyfikenhet vilja veta vad de kostade i sverige när de såldes här i slutet av 90-talet. Mina är precis som mina NHT 2.5 från 1997. Någon som vet vad dessa kostade när de var nya?

Helt sjukt, det finns ju knappt ens bilder på dem på nätet.

www.kanonfilm.se

new order
Member

238 Posts

Posted - 2013/04/08 :  21:36:09  Show Profile Send new order a Private Message
VT-2.Det var väl dom där med den raka fronten och sidobas.Hade den någon slags omställare för basen oxå?Minns jag inte helt galet så låg de i samma prisspann som 2,5.Alltså ca 10-11 tkr.
Go to Top of Page

Slinger
Member

50 Posts

Posted - 2013/04/08 :  21:40:18  Show Profile  Visit Slinger's Homepage Send Slinger a Private Message
japp det stämmer det finns en vippa på fronten som ställer om så att ljudet blir mer diffust och mer åt cinemahållet... har dock för mig att de var betydligt dyrare än 2.5 då de VT-2 är minst sagt enorma med 10tummare istället för en åtta och tre element på frontbaffeln...

www.kanonfilm.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000