| Author |
Topic  |
|
Timbre
Member

4608 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 12:39:26
|
Nu är vi på väg att glida över i personrelaterat. Farbror Timbre vakar över tråden...  |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 12:40:46
|
quotes deleted
Hehe he´s back and he´s alive !!! Jag lämmar denna tråden, orkar inte tjabba om bagateller |
Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död |
 |
|
|
Ledzepp
300.000-klubben

2640 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 13:03:20
|
Har haft alla tre Roydarna hemma och demat tillsammans! Har även ägt ett par Abbotar tidigare. Gillar Lasse!! |
Dont look back. Something might be gaining on you... |
 |
|
|
BluesBoy
Member

160 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 13:19:06
|
| Ledzepp: Alla tre samtidigt, inte illa. Hur låter Abboten? Det var ju en del snack om den när den kom för en del år sedan. |
 |
|
|
Akhenaton
Flippersamlare

1017 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 13:26:51
|
double/triple quotes deleted
Jag har aldrig påstått att jag vet nånting om dig Larsho. Jag tänkte också att vissa i den här tråden uppför sig som fjortisar som försöker bräcka varandra. Det var ett småsarkastiskt inlägg och det var absolut inte illa menat. Jag syftade inte på någon speciell och det är tråkigt om du kände att jag menade just dig. |
Give me my medal because I bleed for it. |
Edited by - Akhenaton on 2003/02/10 13:28:21 |
 |
|
|
Ledzepp
300.000-klubben

2640 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 13:36:35
|
quote: Originally posted by BluesBoy
Ledzepp: Alla tre samtidigt, inte illa. Hur låter Abboten? Det var ju en del snack om den när den kom för en del år sedan.
Jag gillade dom, snabba spelglada, lite trixiga med uppställning dock. Hifi&Musak skrev ner dom i nån test i slutet av nittiotalet minns jag, och det dödade intresset för många. Testresultat är "mycket" viktigt för vissa!! Av dom nya Roydarna gillade jag dom stora golvarna RR2 riktigt mycke! Ja, det är riktigt bra högtalare alla tre, men priset ligger allt för högt med tanke på konkurrensen. För övrigt e Lasse en riktigt trevlig handlar med ett stort musikintresse i botten.
|
Dont look back. Something might be gaining on you... |
 |
|
|
Mikael2
Member

1431 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 13:57:36
|
quotes deleted
Bra att Timbre har koll på innehållet men vi vill uppmana ALLA att sluta använda funktionen med Quote i trådarna då detta inte alls är nödvändigt. Alternativet är att vi helt tar bort funktionen då en sån här tråd upprepar samma meddelande 2-3 och ibland 4 gånger |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 14:02:36
|
quote: Originally posted by Mikael2
quotes deleted
Bra att Timbre har koll på innehållet men vi vill uppmana ALLA att sluta använda funktionen med Quote i trådarna då detta inte alls är nödvändigt. Alternativet är att vi helt tar bort funktionen då en sån här tråd upprepar samma meddelande 2-3 och ibland 4 gånger
?????????? vad innebär detta ??
Mvh Lars |
 |
|
|
Mikael2
Member

1431 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 14:16:07
|
Larsho,
Jag menar att det är bättre om du skriver t ex:
Vad menas med detta Mikael2? Istället för att upprepa allt som jag skrev i meddelandet ovanför med en quote.
Försök att använda funktionen "Reply to topic" istället för Reply with quote då det blir lättare att läsa tråden och det tar mindre plats .
|
 |
|
|
Mikael2
Member

1431 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 14:36:37
|
quote: Originally posted by Larsho
quote: Originally posted by Mikael2
quotes deleted
Bra att Timbre har koll på innehållet men vi vill uppmana ALLA att sluta använda funktionen med Quote i trådarna då detta inte alls är nödvändigt. Alternativet är att vi helt tar bort funktionen då en sån här tråd upprepar samma meddelande 2-3 och ibland 4 gånger
?????????? vad innebär detta ??
Mvh Lars
När jag svarar i tråden på detta sätt så finns mitt första meddelande på 3 ställen i samma tråd och ditt på ett par ställen och quotar någon just detta meddelande så finns mitt första på 4 ställen osv osv... |
 |
|
|
Timbre
Member

4608 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 14:53:26
|
Mitt förslag är att vi antingen tar bort funktionen eller att vi rensar undan alla quote-inlägg. |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 15:03:01
|
OK jag fattar  |
 |
|
|
10
Member

732 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 17:57:25
|
quote: Mitt förslag är att vi antingen tar bort funktionen eller att vi rensar undan alla quote-inlägg.
Om alla citat rensas bort kan man ju lika gärna döda hela funktionen...mindre arbete så! 
På allvar, om folk anstränger sig lite är det verkligen inte så svårt att få till quote-taggarna och klippa bort text man inte svarar på. Försök! |
 |
|
|
Timbre
Member

4608 Posts |
Posted - 2003/02/10 : 20:24:52
|
Exakt så! Man kan ju nöja sig med att kopiera den del man vill kommentera, svara på eller fråga om... |
 |
|
|
Jazz
Member

930 Posts |
|
Topic  |
|