HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Rensning! Uppdateras då och då... 14/6
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

elektronror
Member

390 Posts

Posted - 2014/01/07 :  10:40:55  Show Profile Send elektronror a Private Message
Alla produkter är testade till 100% om inget annat anges. Jag ger pengarna tillbaka om det visar sig att du inte är nöjd men DU står för frakten både till dig och tillbaka.
Allt kan skickas mot förskott eller hämtas här i Jönköping.
Tag kontakt antingen via PM eller elektronror(at)hotmail(punkt)com.
Jag erbjuder även service/renovering av produkterna jag säljer. Det kan vara allt från byta kontakter/kablar till full renovering med nya kondensatorer eller andra elektriska komponenter. Du bestämmer vilken ''kvalitet'' du vill ha på produkterna och jag skapar en prislista efter det.
Produktinfo finns på Google.
Byten är alltid intressant (allt som har med ljud att göra) och prut tänks över.
Vill du ha bilder så skicka mig din mejl så återkommer jag.

Pickering xv-15 utan nål. Ej testad men är i väldigt bra skick. Bud?

Bang Olufsen Redline 2000. En del repor och tyget är lite smutsigt. Fullt fungerande men utan golvstativ (går bygga egna eller använda de små byglarna som finns och ställa dem lutandes). 500kr.
Sitter Vifa d19td diskanter och Vifa C17WG basar. Elementen kan plockas ur och skickas utan lådor om man vill. 100kr styck i så fall.

Yamaha CDX-390. Alla funktioner fungerar och den är i stort sett som ny. Med original manual. 250kr.

Pioneer HPM-40 delar. En vanlig diskant och två delningsfilter. 200kr för allt eller 100kr styck.
Har även en bas med mycket fin kant(den med gul kon) och utan skrap eller annat oljud. 300kr.

Tandberg Huldra 10. Alla elektrolyter utbytta (Elna slimic II samt Panasonic FC). Även vissa kablar är nya. Alla glödlampor är nya och den är totalt rengjord.
Väldigt bra skick. Ytterst små märken på fronten och i träet. Radioskalan har förlorat ca 1x1cm svart färg uppe vid höger men det går säkert måla i med en lös färg.
Fungerar till 100%.
2000kr men vid avhämtning kan jag gå ner en femhundralapp.

En massa delar till Pioneer SA-9900. Har tillräckligt med delar för att bygga ihop en till. Observera att det inte finns några rattar.
Finns även delar till SA-9500.

Grace F9, Grace G-940, Kenwood KD-500, Yamaha CA-2010, Yamaha NS-1000M

Edited by - elektronror on 2014/06/14 10:14:38

fixarstig
Member

1752 Posts

Posted - 2014/01/16 :  18:37:14  Show Profile Send fixarstig a Private Message
Hmm, hur ser man bilderna utan att vara medlem i imageshack?

Mera bilder åt folket
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000