HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 High End 2014
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2014/02/02 :  22:35:45  Show Profile Send FBK a Private Message
Jag tvekar för första gången.....förvånad själv då jag brukar gilla mässor och det finns några utställare som lockar lite. Sedan skulle det ju vara trevligt med info om vilka utställare som finns på de olika adresserna
Blir det något så får det bli Söndag, billigare och mindre folk.
Fler Stockholmare som ska dit på Söndag?

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Goldfinger
Member

1795 Posts

Posted - 2014/02/03 :  16:06:06  Show Profile Send Goldfinger a Private Message
Nej för sjutton, inte i år, det är ju OS för tusan.

Mäter det bra så är det iaf inte dåligt..
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2014/02/03 :  17:52:26  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Vill du bara umgås med stockholmare?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

tian
200.000-klubben

1550 Posts

Posted - 2014/02/03 :  17:57:50  Show Profile Send tian a Private Message
Jag ska dit, fick det i Julklapp av sambon !!!
Go to Top of Page

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2014/02/03 :  19:07:59  Show Profile Send Snutten a Private Message
Jag kommer mer eller mindre bojkotta "OS" som det kallas. Gillar varken Ryssland eller Putin.
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2014/02/03 :  20:28:33  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
Nej för sjutton, inte i år, det är ju OS för tusan.

Mitt intresse för idrott tynar bort mer och mer för varje år som går, bara hockey som lockar än så länge.
quote:
Jag kommer mer eller mindre bojkotta "OS" som det kallas. Gillar varken Ryssland eller Putin.

Det är du inte ensam om när det gäller herr Putin... men det är politik.
quote:
Vill du bara umgås med stockholmare?


Nej för sjutton, men du och grabbarna är ju inte där misstänker jag så då får man hålla tillgodo med det som finns


Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2014/02/03 :  21:17:26  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Inte No Frills men jag kommer att vara där med Jorma Design den här gången, tänkte passa på att träffa lite folk på lördagkvällen, Stajo o Blomman t.ex. Jag är öppen för bra förslag!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2014/02/03 :  22:28:17  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
Inte No Frills men jag kommer att vara där med Jorma Design den här gången, tänkte passa på att träffa lite folk på lördagkvällen, Stajo o Blomman t.ex. Jag är öppen för bra förslag!

Trevligt! Om jag kommer så får det bli på Söndag, det blir visst bio efter Sambons kördag på Lördag då vi har en massa gratis biobiljetter(sade hon)

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Perfect Sense
Member

387 Posts

Posted - 2014/02/03 :  23:41:56  Show Profile  Visit Perfect Sense's Homepage Send Perfect Sense a Private Message
Vi ställer inte ut själva den här gången - men det gör däremot flera av våra leverantörer som kommer att visa Magico och Esoteric ibland mycket annat. Ser fram emot en inspirerande helg ibland likasinnade hifi-tokar :)

Perfect sense
www.perfect-sense.se
Showroom i Stockholm | info@perfect-sense.se | 08 518 368 00 | Följ oss på Facebook
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2014/02/04 :  19:07:09  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message
Fick biljett till Scandivaium, Veronica Maggio, alltså, befinner mig vid fel kust....

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

Tomas.PEO
100.000-klubben

277 Posts

Posted - 2014/02/04 :  21:25:21  Show Profile  Visit Tomas.PEO's Homepage Send Tomas.PEO a Private Message
Jag ska dit, och jag hoppas verkligen att mässan är en OS-fri zon.
Nu blir det två hifi-intensiva veckor, jag tror jag ska gömma fjärren till TV'n för säkerhets skull.

/Tomas

Vinyl, one of the four building blocks of the universe.

min anläggning ser du här
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2014/02/08 :  19:21:04  Show Profile Send FBK a Private Message
För egen del så blir det ingen mässa då det är för mycket att pula med här hemma helt enkelt, får se framemot bilderna istället.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Erik Andersson
Member

1950 Posts

Posted - 2014/02/10 :  17:10:58  Show Profile  Visit Erik Andersson's Homepage Send Erik Andersson a Private Message
Som utställare halkade jag in på ett bananskal, det var inte meningen, det bara bidde så. I dagarna två fanns jag en trappa ned (lika bra man vänjer sig, det är väl där jag hamnar så småningom). Trevlig lokal och god stämning, lagom med besökare så det blev tid med det sociala.

Medverkade till den nya "rörvågen" på 1980 talet
erikasson@telia.com

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.6 sekunder. Snitz Forums 2000