Unik Clearaudio-spelare säljes pga uppgradering inom märket. Evolution spelare uppgraderad med 70mm akryltallrik, förhöjd tonarmsbas, Massiva Champion Limited fötter. På denna sitter en Michell Tecnoarm som är uppgraderad med Direct-wire,VTA adjuster och speed-nut. Spelaren är i mycket bra skick. Nypris för Champion Magnum var i slutet 38000kr, tecnoarm kostar runt 7000kr samt uppgraderad för 2500kr.
Kan säljas för ett bra paketpris med Tom Evans Microgroove Plus X som jag även har. Jag vill ha 21500kr20500kr19500kr18500kr15500kr VSA för spelare och arm, och den finns i Luleå. Clearaudio kartonger finns, så det är inga problem alls att skicka. Ring eller maila vid intresse.
Maila på r_eape_r(at)hotmail(dot)com, ring på 070-2602743 alternativt skicka ett PM om du är intresserad.
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Medföljer gör även en ca 950gr tung skivpuck i Rostfritt med integrerat vattenpass i toppen.
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Zyx R50 såld separat... slumpar nu skivspelare + tonarm för 15500kr + frakt!
Försökt Pm:a dig men det funkar inte med en sån här äcklig Mac dator, jag är intresserad av spelaren. PM:a mig om du inte har en sån här beta produkt som en Mac dator. Jag har en del frågor..